wihoo! :)

Filmen är avklarad och ja, den var så bra!
Ska ta och diska lite nu och sen plocka lite för att sen kunna dammsuga.
Städa, stääääda!

Annars då.
Bönan rör sig som aldrig förr och med en enorm kraft.
Vår jätte bebis sparkar sin mamma så hårt att hon flyger upp ur soffan.
TOKER!
Märkte ett litet mönster i B´s nattrutiner i natt.
Sova/ lugn - från 22 till 01:30.
RÖJ - 01:30 till 02:00
Sova/ lugn - 02:00 till 09:00.
RÖJ - 09:00 till Nu, ingen hejd på den lilla alls.

GUD VAD JAG LÄNGTAR EFTER DIG!

Kommentarer
Postat av: Emma

naaaw :) men dom brukar ju väga jätteolika efter vecka 23 typ, min "lilla" kille har alltid legat ca 200 gram över standard, men det verkar nu ha lugnat ned sig lite och han väger nu ganska lika som han "ska" i det här skedet. Sagt det förr, säger det igen, hellre en 6kg bebis än en liten skrutt på under 2kg! Spännande att följa och se hur det går för dig.. / Emma

2010-03-15 @ 13:56:26
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Emma

blir en redig bebbe det där ;) mini-me har nästan under hela graviditeten legat ca 200 gram över standard, men det har börjat lugna ned sig nu =)

2010-03-15 @ 13:59:24
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Emma

ojoj va konstigt haha, först sa den att min första komentar inte gick att skicka, glömde typ allt jag skrev så jag skrev ett kortare, så nu fick du totalt 3 kommentarer, hihi bra va!

2010-03-15 @ 14:00:41
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0