Wohoo!

Solen skiner och vi ska äta fiskbullar.
Jag gillade inte det förut men är det något jag kan bli sugen på nuför tiden är det fiskbullar.
Wierd?

Höfterna gör ont idag och det är skönt att vara hemma.
Hann iaf träffa Sara och några andra innan jag gick hem från c så, inte varit helt osocial idag.

20grader i solen på balkongen och jag önskar att snön var borta så jag kunde sätta mig där ute.
Bara att få se solen just nu gör mig glad.
Härligt!
Allt detta tjat om vädret haha, sorry men ni överlever nog.

Ne nu ni, jag ska sätta mig lite i soffan och vänta på maten.
Hörs sen.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: mamma

Skotta undan och ta en filt, en kopp kaffe och sätt dig och njut i solen :-)

2010-03-10 @ 14:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0