Yaddayadda!

Så var tvätten hängd.
Några kläder lämnade i insamlingen.
Disken diskad.
Inget mer.
Ska sätta mig på bollen nu tänkte jag, mina ljumskar avlider och jag vill verkligen ut på promenad sen.
Gå bort till lillfisan ska vi göra.
Jag vill verkligen  fixa inför påsken men det blir svårt eftersom det inte går att sätta något i jorden.
Kanske påskliljor klarar sig ute nu?
Kan ju köpa såna och ha i en kruka?
För det är ju inte så jobbigt att dra upp den lilla busken som står där nu och ersätta den med en kruka.
Vi får se vad jag gör :)

Aja, måla naglarna nu och sitta på bollen.
Later.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Haha, ja inte världens roligaste överraskning precis ;)

Jodå, det är bara bra! Själv ??

2010-03-26 @ 15:03:20
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0