Blä.

Snart ska jag väcka min man, ge honom kaffe och hoppas han ser att jag inte alls är sur.
De måste ju märkas kan man tycka.

Har faktiskt plattat håret, trot eller ej men det blev ganska bra.
Brukar iof alltid bli bra men.
Nackdelen är väl att jag inte känner mig så mycket fräschare haha.
Fått en jäkla blåsa på läppen och nej, det är inte snyggt!


Usch, tittar på ett program på 1an.
"FittCrew" heter det.
Handlar om feminister typ.
Jag måste kräkas lite tror jag.


Kanske äta en banan innan vi ska åka?
Vill inte äta typ lunch för då kommer jag vara proppis tills att vi ska äta ute.


Aja, nu måste jag iaf försöka komma på något jag kan ha på mig.
Svetten är ett faktum just nu så, inget tjockt.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0