Brum brum sa akvariumet.

Ja men visst, akvariumet sattes igång 08:22 och jag vaknade.
Vi har en dykare där inne som blåser bubblor, han stör.
Annars har jag sovit ganska gott.
Kissat 1-2ggr vad jag kan minnas och inte stört mig på något heller.
Sov utan täcke inatt för allt sån ska med J tills hans päron idag.
Jag orkar inte gå till tvättstugan för att tvätta kuddar och lakan så att vi kan lägga undan de över sommaren så, vi tar hjälp.

Annars då.
Storhandling idag som ni vet.
Det behövs för vi kommer inte kunna göra det senare.
Dels för att jag är för trött i kroppen och dels för att vi inte har mat.

Bönan då.
Den sparkar mig massor.
Flyttat sida nu igen så, ryggen åt höger och de starka benen åt vänster.
Tjong, tjong.
Svanken känns bättre idag men det kommer försvinna snart och det onda kommer lägga sig som ett lager.
Ljumskarna hurtar iaf.
Skönt eller vad säger ni? :P

Ne, ska äta frukost nu för Sarah kommer väl om typ 30min.
Ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Mjo, de där ljumskarna är onda hos mig med. Fast de har det i och för sig varit i flera månader. Foglossnigar :/ men nu de senaste veckorna så är det ett annat slags ont!

Har inte varit iväg till Bm än - har tid kl 14 idag. Förhoppningsvis så blir det sista besöket wiiiie men det visar sig!

Kan du inte slänga ut den där jäkla dykaren? det skulle jag göra hehe

Kram

2010-05-19 @ 10:00:16
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ah tack!



Shit, du klarar dig ändå ganska bra med kissblåsan. I slutet kissade jag helt seriöst en gång i timmen hela natten. Det var kul :P Inte

2010-05-19 @ 11:52:32
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0