Då har man sovit.

Jag gick ju och la mig en stund vid halv 10 och ja. jag vaknade halv 12.
Det har nästan aldrig hänt, sjukt skönt att sova men känns som att hela dagen är borta.
Kastad ner en maskin tvätt som går och ska väl ta och börja med småpysslet.

Selma saknar husse.
Hon jamar HÖGT och nej, hon löper inte eftersom att hon är kastrerad.
Hon är nog lite ledsen i ögat vår lilla katt.
Men i morgon, då kommer han hem!!! :)
Det har jag redan sagt men vadå, jag längtar, wohooooioiooioioio!

Och så till Bönisen.
Den verkar sova.
Verkar gilla läget att mamma tog en nap på dagen.
Hmm, det lilla håret jag har på magen, det står rakt ut ?
Schnyggve.

Nu - pyssla runt och vänta på att <3 ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0