Fixelifix :)

Mensvärken är ett faktum och jag är helt öm i magen typ.
Blä.

Selma har precis blivit hämtad.
Det var nästan att jag fällde en tår när jag gick från bilen men, hon kommer ha det så skönt utan mig.
Jag gosar ju bara med henne tills hon blir sur :)

Tvätten ska snart hängas ut på balkongen och sovrummet ska städas.
Fönsterna där är de enda som är kvar att torkas av så det måste göras.

- Alla orkideér ska ner i badkaret och få sin veckodusch.
Eftersom att nästan alla blommar måste de ha vatten varje vecka, speciellt i denna värme.

Jag hörde att det skulle bli svalare nästa vecka?
Seriöst, gud vad skönt!
Jag skulle nästan kunna göra en hyllningsdans åt svalare väder just nu!

<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej men hörru du fröken man får INTE gnälla på värmen ;) Nu när den äntligen är här!!!! Jag sitter ute och pustar och suckar och stönar - men fan vad jag älskar sommar. Trots att jag är höggravid och trots att det blir överjävligt emellanåt!

Men man måste älska sommar :)

Ja men visst är det konstigt det där me BB-grjen och alla som vill hälsa på... Jag blir helt uppstressad av det. Så nu säger jag stopp till alla i stället, så slipper nån ta illa upp.

Fan...är Bönan på väg ut eller? Tycker att det låter som det... Mensvärk och grejer mest hela tiden för dig nu ju :) Vad spännande... :)

2010-05-22 @ 15:10:28
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Micaela

Lina, helt seriöst, två dagar kvar!<3

2010-05-22 @ 15:42:29
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för idag :-)

2010-05-22 @ 17:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0