Good night.

Ska bara fika lite äggmacka med min man och sen ska jag sova.
Har tagit mig en lång dusch iaf vilket var super skönt.
Jag sitter ner när jag duschar för jag orkar liksom inte stå. Om jag sköljer av ryggen osv blir det en lten bassäng bakom mig. Vattnet kan inte rinna förbi mina tjocka lår som sitter åtslickat mot badkarskanten så, måste dra mig upp en aning för att släppa förbi allt.
SlussLina?

Idag har jag fixat skötbordet.
Allting är klart och det känns väldigt bra.
Konstigt känns det iof för det är andra gången.
Får vi användning av sakerna denna gång?
Jag tror det och jag hoppas det av hela mitt hjärta men, ja, jag kan inte förklara.

Även fönsterna är tvättade!
Jisses vad duktig jag är.
Nu ser man faktiskt ut. Otroligt vad smuttsiga de var alltså, tom innifrån?

Jaja, imorgon ska jag fixa lite mer och bara ta det lugnt.
Ska även försöka mig på en promenad bort till våran förstfödda.
Sen ska hela helgen ägnas åt att fixa.
Det ska vara rent och snyggt och hela familjen ska dra sitt strå till stacken.
Kanske inte Selma dårå för hon behöver bara vara snygg.
Vår brat katt.


Nu ska jag fika.
Btw: Varför blir bröstvårtorna ENORMA när man är preggo?
Visst, bebisen ska ammas osv osv men, de blir ju typ som en hel tumme.
Inte skit snyggt om man har små bröst som jag.


Nu hugger det något enormt i min nedre region så, ska fika och sen sova.
God natt <3

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Haha okejrååå...

2010-05-21 @ 08:33:11
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Haha, samma här. har inga bröst längre..mer två stora bröstvårtor :P

2010-05-21 @ 08:38:22
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0