Hej. Bonk. AJ!

Kulan arbetar på för fullt medans Bönan försöker få utrymme emellanåt.
Ljumskarna hugger och gör ont.
Jag är inte den som klagar på att saker gör ont därför tycker jag ordet ont är lite fel att använda egentligen.

Ont för mig är ganska hanterbart, iaf när det gäller min kropp. Jag står ut med att det känns obekvämt och jag kan lätt gå och lägga mig och sova.
Jag kan gilla läget tills det gör förbannat ont och då är det illa.

Annars då.
Jag är rätt trött i huvudet.
Lägenheten är ju städad, iaf relativt men det har inte påverkat kroppen något-
Så sakta som jag städat, det går typ inte att förklara.

Jo sen har jag gråtit floder också.
Det satt en geting på fönsterkarmen i ansiktshöjd.
Jag får självklart panik, Jimmy dödar den men tar inte bort den?!?!?!!!!!!!
Han tycker att jag kan göra det själv med en "djurupplockare" jag fått av min bror. Ska väl tillägga att han faktiskt plockade upp den när mina tårar sprutade ännu mer! <3
Seriöst, jag tror jag behöver KBT. Det är inte ett dugg kul att inte våga gå ut på balkongen.
Behövs det vattnas gör jag det på morgonen eller på kvällen då djuren är borta.
Får seriös panik och mår skit.
Usch.
Dessutom, tycker ni inte att getingarna kommit lite väl tidigt i år?
De bör utrotas, äckliga påfund. Jag står inte ut, försvinn!!!!!!!!!!!!

Nu - vila i soffan.



Kommentarer
Postat av: Nikolina

Blä för getingar :/ Förra sommaren såg jag EN på hela sommaren. Nu har jag redan sett typ sex :(

2010-05-18 @ 17:54:00
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0