Hej hopp mina vänner.

Jag har sovit länge inatt igen MEN kissat kanske 8ggr och legat vaken och filosoferat mellan 4 och 6.
Sjukt.
Höfterna är inte på min sida idag heller.
Och inte ljumskarna.
Och inte svanskotan.
Och inte mensvärkskänslan.
Vill du Böna komma tidigare än planerat?
Isf Välkommen.

Jag har ätit frukost och ska väl lägga mig och titta på tv en stund, läsa Ica Kuriren och bara njuta av denna mulna dag.
Förstå vad skönt att det regnar ibland.
Luften blir så mycket härligare att andas in, speciellt när man är sjukt svettig.
Inatt vaknade jag att jag var bokstavligen blöt.
Svettades utaba fan och det ville verkligen inte gå över.
J undrade vad jag hade gjort.
Sovit?
Inte kul och vakna i en pöl av svett alltså, fräsch faktor 0.

Aja.
Ska titta tv nu.
Vi hörs senare =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu fick du förmodligen igen eftersom du igår natt bara gick upp och kissade EN(!!!) gång! Det är alldeles för lyxigt för en höggravid att bara behöva göra ett toalettbesök under natten ;)

Jag undrar hur många kissbesök man gör på ett dygn just nu...40??? Ja det är jäkligt många i alla fall. Känns som att jag mer eller midre bor i badrummet!



Jag har också en ond dag idag. Onda ljumskar, ont i ryggslutet, ont i mensmagen... Och tröttast i heeela världen....

2010-05-14 @ 12:29:01
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0