Hej kvällen.

Dagen har varit mycket härlig måste jag säga.
Extremt jädra varmt bara och nja, jag gillar inte det när jag är big och svettig.
Besöket hos barnmorskan gick bara bra.


Bönan fixerad.
Jag har gått ner 1kg.
SFmåttet var på 39cm och kurvan pekar stadigt uppåt.


Jo, när vi var påväg till centrum så mötte vi den gamla ägaren av kiosken på vår gård.
Oj jisses vad glad jag blev, höll nästan på att börja gråta! (typiskt mig just nu)
Önskar verkligen att han kunde ta tillbaka kiosken för han som är där nu gillar vi inte.

Så till själva dagen då.
Vi mötte mamma och lunkade sakta runt i centrum.
Köpte amnings bhar, linnen och nödvändiga saker på apoteket.
Köpte även ett par byxor till åt Bönisen.
Ett par som matchar den första bodyn som skall på den lilla fetknoppen =).

Åkte till IKEA där vi faktiskt åt en god lunch bestående av köttbullar.
Hur gott som hellst!
Handlade badbalja och lite mer saker till skötbordet, lite galgar och en stor glasvas att ha på balkongen.
Har fyllt den med stenar och ett stort ljus så, den skall ställas ut i morgon.
Köpte även typ nätgardin som vi ska sätta upp vid balkongdörren. Jag vill verkligen kunna ha dörren öppen men, alla djuren!!

Därifrån åkte vi till Bauhaus, köpte solrosfrön och en blomma till Emilia.
Det blev en gul nejlika denna gång eftersom rådjur inte äter gula blommor.
Såg ut som vanligt, härligt när gräset runt börjat bli grönt och fint.
När Bönan sen är ute ska vi gå dit och plantera några fina sommarblommor. Nu är det ingen ide då de säkert ändå inte kommer att hålla hela sommaren så.
Fixa på kyrkogården är nästa grej, efter att jag pressat ut Bönan dårå! =)

Aja det var väl nästan allt som hänt idag?
Jo, akvariumet är snart fyllt med fiskar igen.
Vi har fixat iordning det eftersom jag verkligen inte står ut med att ha fiskarna i den där plastlådan längre.
Akvariumet är helt och rent nu så, håll tummen att det står sig.

Aja mina vänner.
Vi hörs i morgon! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Har BM chansat på hur stor hon tror att Bönan kommer att vara när h*n ska ut???

Jag ska till BM imorgon... :) Sista BM-besöket innan BF för mig nu... Spännande wiiiiie

2010-05-18 @ 07:35:04
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen

hej

vilken härlig dag!

snart ska vi ha levande barn hos oss!!!!!!!!!!!!!!!!

KRAM

2010-05-18 @ 08:35:42
URL: http://www.solvanda.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0