Hej natt.

Jag har småpysslat hemma mest hela dagen.
Eller a, jag har vilat en hel del också för fötterna och ljumskarna har inte varit på min sida idag.
Har fixat lite i Bönisens byrå, lagt ner saker och fixat.
Sen har jag tvättat.
Förberett skötväskan har jag också gjort och ja, jag vet att den inte kommer användas fören första gången vi går ut men, nu har jag väl börjat förbereda för detta barn och det är ingen ide att sluta.
Får jag plocka bort alla saker igen så fine, jag kan inte göra annat.
Sen har jag diskat lite, plockat in de rena lakanen och allt som J´s pappa kom hit med idag.
Pyssel, pyssel.
Allt för att fördriva tiden.

Har även myst en hel del med Selma som ska på semester i morgon.
Packat hennes favorit saker, lite mat och i kattburen är det mysigt ombonat.
Tänk er vad jag kommer sakna min kattbebis.
Har inte varit ifrån henne sen jag var på Aruba.

Ne, nu ska jag vattna blommorna på balkongen och sen sova.
Lika bra att sova för jag känner mig sååå himla sugen på typ allting och nej, jag orkar inte äta mer.

Vi hörs i morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0