HEJ REGN! :D

Jag klagar inte på att det känns som sommar.
Jag klagar på att det är olidligt att vara gravid i värmen och jag hatar svett haha.
Måste erkänna att - jisses vilket härligt väder idag. Det är inte det roligaste men det är väldigt skönt!

Inatt har Bönan straffat mig.
Har kissat en gång i timmen plus att jag inte kunde sova längre än 09:00.
Ljumskarna gör ont som vanligt, Bönan sparkar på och ja, kom ut nu.

Bönan är ju färdigbakad, stor och förhoppningsvis levnadsglad.
Jag vill att den kommer ut och skriker. Visa vad rödhåriga går för.
Vi ska kunna ringa mamma och skrika lite för henne, då hoppar nog hennes hjärta tillbaka ner ifrån halsgropen!
Btw: Ni ska se sängen, den är så himla fin.
Sitter typ och filosoferar när jag ser den.
Kanske ligger det en boll i den redan nästa vecka?
Lovely.

EN SAK TILL.
Idag är ingen vanlig dag för idag är det min bästa Ullas födelsedag.
Hurra, Hurra, Hurra!
Skriver det här en gång så hon vet att jag inte glömt.
Ringa henne nu vågar man inte om man inte vill ha en snigel på ögat.
Ringa henne klockan 13 vågar man inte heller för då har hon säkert somnat i soffan.
Väcka Micaela på hennes födelsedag, det vill man inte för ... man vill inte ha vara den som förstört hennes dag haha.
Ulla, me love u long time.
( Jag ringer kanske vid 14 haha )

Kommentarer
Postat av: Den där Elin

Tack =)=)

har nytt nummer 072-2831801 =P comvi, men ska skaffa abonemang o en ny telefon en vacker dag, vet bara inte vad jag ska ha för abonemang. Tre suger ju hästballe, men adde ha ju tre och de e så jävla dyrt o ringa från andra abonemang :P

2010-05-23 @ 10:16:11
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Micaela

Är faktist vaken nu hun!och det har redan ringt 2 ggr somjag iggat:P

2010-05-23 @ 11:32:13
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0