Hello :)

Efter bm igår så hämtade jag och Sarah min man på arlanda så, därför blev det inget igår.
Kom hem, tittade på tv, försökte ligga skönt i sängen redan vid 22, sen somnade jag.
Behövligt!
Sov alltså nästan 11 om man räknar bort kisseriet, ligga vaken och funderandet mm.
Btw: Det var Selma som väckte mig, slickade mig i hela ansiktet haha.

Hos bm igår gick det bara bra.
SF måttet hade bara ökat 0,5cm, från typ 35,5cm till 36cm men, Bönan har börjat sjunka ner ännu mer. Det låg ändå över övre kurvan så, jag är icke orolig.
Eftersom vi var där på kvällen (host host) så måste det vara därför jag gått upp 1kg.
Nu ÅTTIO pannor mina vänner, jisses vilken kvinna!
Hjärtljudet låg över 142 och järnvärdet hade bara ökat yttepytte.
Jag som kämpar med tabletterna, det svarta bajset och gasfisarna!
Nästa tid är på måndag, dagen innan tillväxt ul. Bönan lär väga 3kg redan nu.
Jo, får äta alvedon på kvällen för revbenen, de gör ju så himla ont plus att jag mår katastrofalt illa varje em/kväll/natt.
Uscha!

Ska till psykologen idag egentligen men jag mår rätt illa så vet inte om jag orkar.
Plus att min svans typ gör ont.
Och nacken.
Och jag svettas.
Ska nog få med J på en promenad idag, det behöver vi!

Ne nu blir det frukost.
Tjing.


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Alltså det är väl ok att ta en alvedon då och då? Har sånn jävla tandvärk ;/

Kram

2010-05-04 @ 10:25:53
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Nikolina

äsch, jag väger 83, haha!

2010-05-06 @ 23:08:47
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0