Hmm, vad gör du?

Bönan är fullt aktiv.
Lika aktiv som sin mamma.
Lägenheten är städad och vi ska snart börja laga middag.
Tidig middag idag då vi åt så himla tidig frukost.

Tvätten är tvättad, golven är torkade och ja, Bönisen terroriserar fortfarande revbenen.
Vet inte riktigt hur den ligger idag.
Ja, huvudet neråt men resten?
Noll fett på buken för närvarande så, den tar upp exakt ALLT utrymme i magen på mig.
Gärna försöka få sig lite extra space under/ innanför mina revben.
Dessutom fattar jag inte hur den får plats.
Hmm, knök och bök.

Later.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad du är duktig då :=) Jag skulle behöva göra et ryck idag jag med... Dammsuga i alla fall, och ta reda på tvätt. Funderar på om jag ska ta och baka lite också...

Vad skönt att du int är nervös inför själva förlossningn i alla fall!

Jag börjar också bli nrvös för dt där som kommer efter. Mest nervös är jag nog för at amningen inte ska fungera ordentligt, och för att jag ska göra något fel. Lite läskigt känns det verkligen...

Ha en bra dag.

Kramen

2010-05-09 @ 09:24:49
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0