Idag har mina höfter strejk.

Kanske beror det på att jag sovit så gott och inte varit medveten om hur jag sovit?
Blää, jag orkar inte ha ont.
Iof ska jag bara vara hemma idag och det känns hur skönt som hellst.
Min kära pappa kommer och hälsar på och stannar förhoppningsvis på en kaffe.

Sett att det redan är 12grader ute?
Träden börjar verkligen slå ut och nu anser jag att våren verkligen är här.
Undrar hur varm sommaren blir egentligen?
Inge ösregn när vi ska vara i skärgården bara, då blir jag arg!

Annars då.
Bönan sover (inte längre... 5sek efter) vilket känns väldigt bra för mig.
Hade enorma problem igår eftersom att den fortfarande ligger uppe med rumpan i revbenen även fast huvudet är nästan fastkilat i härligheten.
Jag får ingen luft, for otroligt ont och kan varken sitta eller ligga.
Om Bönisen slutar växa så otroligt snabbt kanske den hinner sjunka och ge mig lite luft sista tiden?
Förstår ni vilken kluns jag har där inne eller.
Om den växer 300g i veckan som den gjort tidigare väger den 4000g i vecka 37+0.
Tror jag börjar bli nervös att mitt kön kommer trasas sönder.
Får väl säga till dem som Therese, min brors tjej sa: "Kan ni brodera lite blommor där nere?"
Ouff, inte tänka mer.

Titta tv istället.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tänk inte på de dåliga nu!

(Men ska de broderas så ska de broderas BLOMMOR - inge annat :P )

-De kommer gå sååå braaaaa! :)

2010-05-15 @ 08:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0