Jävla idiot!





Åkte till S i morse, köpte med mig glass och melon vilket satt fint när jag kom fram.
Bajsenödighetskänslan gick över men ack vad ljumskarna hugger.

Vi tog en promenad till Emilia i värmen.
Vattnade blomman och upptäckte att två saker var borta från graven.
Det är andra gången det händer nu och jag blir seriöst JÄVLIGT FÖRBANNAD.
Kan inte människor hålla sina smuttsiga jävla händer borta från vår dotters grav?
Jag hatar människor som är så jävla fattiga att de inte ens kan köpa ett hjärta i sten till sig själva utan de behöver gå till en kyrkogård och ta saker. Detta är andra gången nu, snart sätter jag en prickskytt i trädet ovan!
Skulle jag veta vem personen var skulle jag själv vänta tills den dog och sen ta varenda jävla pryl och kasta åt helvete.

GÅ TILL SOC OCH BE OM PENGAR, SLUTA SNO, JÄVLA AS!

Tog en promenad hem efter vilket var skönt för det händer inte så himla ofta.
Höll dock i magen sista biten för den typ hänger oh ja, det blir sjukt tungt.

Här hemma har vi nyss druckit kaffe och jag ska börja kolla efter något att göra.
Orka ligga stilla  alltför länge.
En maskin måste tvättas så, det får det väl bli.

Selmisen ligger ute och solar på balkongen iaf, ser super skönt ut men nej, det är inget jag tänker ge mig på.
Jag är redan för svettig!

Nu - tv!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Ja det är klart.. Tänkte inte så långt! Hur tycker du att allt känns nu då? Antar det går upp och ner för dig!



& ang graven, vilka jävla tattare.. Man blir så förbannad.. Skulle vilja få tag på en sån! Jag anmäler mig frivilligt som prickskytt i trädet!

2010-05-21 @ 16:00:54
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
Postat av: Natalie

Självklart! Tycker det verkar som om du har fixat detta jäkligt bra.. Är övertygad om att det kommer gå kanon denna gången! Vet ni vad det blir för nånting? :)



Ja, finner inga ord!!!!!!

2010-05-21 @ 16:26:03
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
Postat av: Natalie

Inte en aning här heller :) Så jävla spännande så man håller på att spricka :) Släng gärna in en gissning, hi hi :)

2010-05-21 @ 16:30:54
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
Postat av: Natalie

Ha ha då kan det ju inte bli annat än en pojke den 4 juni ;)



Bönan är nog en pojk tror jag, vikt är ju JÄTTE svårt, ha ha men 3580 g gissar vi på & han kommer 27 maj ;)

2010-05-21 @ 16:40:12
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
Postat av: Natalie

Ha ha åh herre, en redig bebis med andra!!! :)

Men det är ju jätte svååååårt, men datum och kön håller jag fast vid och säger 4180 g dårå ;)

2010-05-21 @ 16:55:05
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
Postat av: My

Måste bara lägga in en kommentar angående graven. Jag tycker det är sjukt känslokallt och respektlöst att ta något från nårgons grav!

2010-05-21 @ 17:09:29
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen

hej!



så jävla förbannad jag blir. samma har hänt hos oss. man undrar vad det är för jävla lowlife folk som gör så på en bäbis grav. min sambo var sugen på att sitta vakt med golfklubban när det hände hos Alfred. han sa att jag ställer ju upp för mitt barn om nån e elak i sandlådan varför skulle det vara annorlunda bara för han finns i graven.

sjuka hemska människor!

kram på dig

2010-05-21 @ 17:54:07
URL: http://www.solvanda.nu
Postat av: Anna

Alltså det där fattar jag INTE - hur fan är man funtad om man stjäl från en grav??? Kan man ens sjunka lägre? Det är så fegt, och så fult och så jävla kallt gjort!

Fy fan vad förbannad jag blir!

2010-05-21 @ 18:03:24
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Jimmy - Pappa till ängeln Emilia och Bönan i magen

Det där med golfklubban lät bra, perfekt att spela golf i det här vädret.

Funderar på att lägga nånting av värde där och ha piknik en bit bort och sen.......

Äckel idioter.

2010-05-22 @ 11:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0