Kväll.

Ska lägga mig i ett bad tror jag.
Mina tår är helt enorma och kokheta så, kanske inte hjälper med ett varmt bad men det kan vara skönt för ryggen.

Imorgon ska vi storhandla med min käre vän Sarah.
Handla massa mat och lite babyolja och sånt härligt.

Hmm.
Ska vara super varmt i morgon ... blir nog kjol och linne.
Lovely.

Njae, inte så himla mycket att skriva nu så, vi får höras i morgon.
Eller jo.
Vi har satt upp nätgardinen vid balkongdörren.
Det blev verkligen jätte bra och inga djur har kommit in.
Väldigt skönt att ha haft öppet hela dagen, annorlunda luft inne i bostaden kan jag lätt påstå.

Aja, natti natti, vi hörs i morgon!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ha en skön kväll och ta hand om dina korvar till tår, fniss



2010-05-18 @ 21:04:16
Postat av: tilda

åh va skönt med lite värme.. vi fick lite smakprov på lite sol o värme här idag. men hoppas på mer såklart :) usch, kommer ihåg hur hemskt de va när fötterna svullna upp :P hoppas du får en trevlig dag imorrn! :) kramkram

2010-05-18 @ 23:41:15
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0