Lång dag!

Så har man varit igång hela denna dagen också.
Fixade naglarna hos Linn vid 11 tiden och det var lika roligt att sitta där som vanligt.
Vi bokade ingen ny tid, ska ringa när Bönan är ute i stället. Betydligt lättare så än att jag ska känna press att de måste fixas.
Vi tog ner de ordentligt iaf och det blev ett litet tjockare laget med gelé så att jag kan fila och fixa dem någorlunda okej.

Efter det åkte jag och mötte upp min bästa vän.
Plockade upp min man och åkte till barkarby.
Gick in och tittade lite på Babyproffsen och sen åkte vi en sväng till El giganten.
Köpte mig en kamera! =)
Blev en Sony A230 för den var billig, lätt och helt i min smak.
Enkel att förstå för en trög gravidhjärna som jag och det känns bara bra att ha en system.
Har iof en jätte bra digital kamera som jag fått av mamma och Arne men vi kommer behålla den. Det är ju inte alltid man orkar ta med sig en av större storlek.

Sarah följde med hem på en kaffe efter och så gick denna dagen också.
Det går alltid så himla fort när man har roligt!

Och så till Bönan då.
Den har extremt mycket fest, inget snack om att lugna ner sig.
Böka och stöka ordentligt i magen på mig, gärna försöka ta bort mina revben.
Det finns ju liksom ingen plats åt sidan, uppåt eller neråt och utåt kommer inte på frågan.
En sak som är säker är att denna bebis inte blir lugnare av mindre utrymme, den blir snarare galnare.
Klaustrofobi? Om det nu stavas så, det vet jag inte.

Jag vill iaf att Bönan ska komma ut nu.
Orkar inte vänta.
Jag vill fnusa och snusa.
Promenera till Emilia och säga att hennes lillesyskon är här.
Älska en levande varelse högre än bergstopparna.
Kom ut, jag längtar! <3

Nu ska jag iaf titta på tv.
Kanske blir en till update om jag orkar, ganska trög idag!
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Micaela

lovely med ny kamera! mer bilder i bloggen med andra ord;)miss u Ulla!

2010-05-13 @ 14:12:35
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0