Lördag.

Nu är Melodikrysset löst och inskickat.
Glassigt om man vinner HAHA.

Jag ska ta och fixa Bönans filtar och lägga kläder i tvättmaskinen.
Är inte alltför stökigt här hemma men det måste dammsugas.
Får göra allting i segt tempo för jag har ingen lust att få ännu ondare.


Vet ni vad jag såg när jag tittade ut?
Trädet utanför är fullt av gröna knoppar. Det är ju vår nu, verkligen!
Kanske inte överdrivet kul väder när det regnar och så hela tiden men, luften blir skön.
För mig får det gärna vara ljust och regna samtidigt.
Ni vet, man svettas så sjukt mycket när man är gravid så, regna i tre veckor till!

Nu - pyssla lite hemma.
PUSS.


Haha sexigt.
Den gula fläcken på byxan är senap.
Orka bry sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0