Magen släpas fram.

Är uppe men har väl inte så himla mycket att skriva om idag.

Vi kan väl sammanfatta gårkvällen iaf.
Sammandragningar 3-5min mellanrum konstant hela dagen.
Åker in på koll.
Sammandragningarna avtar.
Hej, nu åker vi hem och sover för visst är det kul att tro att man ska föda?
Never.


Idag är jag trött.
Magen ömmar och svanken gör ont men vadå, våran boll kommer vilja stanna inne hela livet.
Det kommer gå så långt att Bönan kommer väga 35kilo och muffen kommer ändå inte vilja släppa ut barnet.
Magen kommer få läggas på en rullator och dras fram hela livet.
Vi kommunicerar med barnet genom stetoskop och tratt.
Jag kommer vara den första med en vuxen i magen.




Lite ironi blandat med sanning.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha...jag döööör asg Jag lovar gumman - Bönan kommer att komma ut. Och h*n kommer INTE att vänta tils h*n är vuxen, även om det känns så.

Förstår att det måste varit jäkligt surt att åka in på koll och sen är det inget ändå :( Bönan busar med er redan nu ;) Det är en riktig liten busunge du har där inne serrö hihi

Den där rullatorn klär dig må jag säga ;)

2010-05-16 @ 12:04:30
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Haha! Kram på er<3

2010-05-16 @ 13:11:02
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Micaela

Skrattade så jag grät när jag såg denna bild! Ser dig framför mig EXAKT så hehe

2010-05-16 @ 17:46:11
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0