MEN SERIÖST.

Gick och la mig i tid igår.
Magen for runt som bara den, inte bara pga Bönan.
Illamåendet var KRAFTIGT så jag fick sitta upp och försöka somna.
Fram till kl typ 2 vaknade jag en gång var 5e minut av att jag inte kunde slappna av.
Sen, Grattis mig själv, vaknade jag 04:30 och nu sitter jag här.

Jag som skulle äta lunch med min pappa och bror idag, det går ju inte.
För det första så mår jag så illa, för den andra är mina revben helt ömma så kan knappt kan sitta, för det tredje så fungerar jag inte med 2 timmars ordentlig sömn.

Buhu, idag ÄR det synd om mig.
Vad ska jag hitta på då?
Min mamma ska vakna om 45 min så får väl ringa och sjunga något glatt för henne. Not.

Äta frukost kanske.
Nej, vem äter frukost nu?
Läsa bloggar kanske.
Nej, ingen har hunnit blogga än.

Jaja, det är jag och katten emot klockan.
Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen

hej

usch låter inte kul. själv var jag uppe o läste vid 2 i natt.kunde inte sova.magen är så spännd på natten och jag hittar ingen bra ställning. men lägger jag mig på dagen så är det inga problem med stora magen. ja ja.. har sovit en stund nu på morgonen istället. man blir nästan hysterisk när man bara vänder o vrider på sig. iallafall jag. vet heller inte vad jag ska göra idag. imorgon ska jag bli fin i håret.

ha en bra dag!

KRAM

2010-05-03 @ 09:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0