Morgon! =)

Bönan is alive och vi har gått över tröskeln.
Lovely.

Ska snart ta min extremt ömma kropp och åka till Alvik.
Fixa naglarna står på schemat och därefter ska jag köpa en kamera.
Jag åker i väldigt god tid så att jag kan lunka mig sakta och säkert ner till Linn´s jobb.
Idag har jag typ ont i svanken, ljumskarna och för att inte tala om vad könet ömmar.
Och mina nipples.
Tur att det är fint väder iaf, annars hade jag väl bara varit hemma.

Måste ta lite mascara på fransarna, borsta bissingarna och ta på mig en tröja.
Ha en bra dag.
Vi hörs senare :D

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

HAHA den har jag inte ens tänkt på :P

2010-05-12 @ 09:44:17
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad ska du köpa för kamera då?

Jag har också funderingar på en ny kamera. Jag la faktiskt ut min gamla digitalkamera på Tradera i morse :) Tänkte sälja den och köpa en flashig rosa kamera i stället haha

2010-05-12 @ 09:45:49
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0