Morgon du varma dag.

15grader redan klockan 9:30, inte dåligt!
Tycker dock att det är synd att det ska vara så varmt nu, jag kan knappt ha på mig kläder ändå pga all svett.

Sovit helt okej inatt faktiskt förutom att jag kissar som en galning.
Igår när vi tittade på en film så gick jag på toaletten ca 5ggr.
Bläääh, jag blir snart allergisk mot toapapper!

Funderar på att börja småpula lite på balkongen.
Bordet och stolarna ska flyttas.
Växterna ska in emot väggen.
Ljusvasen skall ut.
Solrosorna ska planteras.
Måste ju passa på innan djuren vaknar till liv.

Fast jag måste äta frukost.
Har faktiskt börjat ladda med havregrynsgröt varje morgon.
Inte så himla gott då jag är mer av en risgrynsgrötmänniska men.
Kanske kan handla det imorgon?
Vi ska ju storhandla med Sarah. Iof, hon ska handla lite och vi massor.
Har ingenting i varken kyl eller frys så.

Men men, frukost genast!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Inte långt kvar nuuu :)

2010-05-18 @ 11:41:29
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0