Morgon måndags sol.

Ja, jippie, jag vaknade 07:50 av sopbilen.
Vem vaknar av en sopbil?
Blä.

Ingen ide att försöka somna om då det ändå inte kommer fungera.
Som ni märker hamnade jag här istället. Ska snart äta frukost och sen titta på tv.
Tvätta håret ska jag också göra.
Och hitta en kjol jag kan ha på mig idag.
Haft en grön på mig typ hela veckan, fick den av min vän och, som alla andra kläder jag fått av henne så är den super skön!
Vad är det egentligen med graviditet och kläder?
Man hittar något skönt som man trivs i och sen använder man det tills det typ går sönder.
Är det bara jag eller håller ni med?
Knasigt.

Nu - havregrynsgröt med SOCKER på.
Mums för Karius och Baktus.
Mums för mina apelsin ben.
Mums för energin.
Haha, vi hörs senare =)


(Idag ska vi till Emilia också, äntligen! <3)

Kommentarer
Postat av: Elin

haha vi vakna också av sopbilen idag!

2010-05-17 @ 10:48:10
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0