Snart middag!! =)

Dålig updatering idag men jag har mest vilat på soffan.
Sådär übertrött var jag halva dagen och sen tog vi en promenad till affären.
Köpte lite mjölk, yogurt och sånt där som man behöver få i sig samt en honungsmelon.
Glassade till det hela och köpte mig ett par JÄTTESKÖNA mjukisar och en vattenflaska.
Byxorna köptes mest för att ha något lite nyare att sätta på benen efter förlossningen, alla andra är smutsiga, håliga eller allmänt tråkiga.
Vattenflaskan köpte jag för att jag måste börja dricka vatten, är så dålig på det!
Det tog oss duktig lång tid att handla och gå men, det var det värt.
Man kan ju säga att det var mina nedre regioners fel att det tog så lång tid.
Jag är verkligen SUPER ÖM i baken.
Kan inte sitta på något hårt.
Nej, jag har inte hemorojder, det lovar jag.
Det är snart över, så får jag tänka! :)

Kom hem, la mig i soffan och nu sitter jag här.
Mannen lagar mat och jag väntar ivrigt.
Massor med hungrig kan jag säga.
Bönan med tror jag för den kör lite terror där inne.

Aja, nu hungrar jag snart ihjäl så, ska väl duka eller något.
Later.

Kommentarer
Postat av: fam. Andersson - Lindblad

hehe ja det är inte lätt att "njuta" av att vara gravid alltid ;)

Jag kan nog aldrig fatta helt vad ni har gått igenom men jag kan försöka.... usch.. :/

Men du har en underbar attityd, syskonet kommer att bli perfekt! När var du beräknad?? kram

2010-05-05 @ 19:41:17
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Åh taaack vad snäll du är :)

2010-05-05 @ 20:05:59
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0