Några dagar.

Där har ni mig, utan smink och ja, naturlig till 100% haha.
Kjolen har jag fått av min gode vän Ulla och den har använts flitigt varje dag denna vecka.
Sjukt att ett speciellt plagg blir en favorit.
Tok.

Dagen har iaf varit bra.
Handlat färdigt till Bönan dvs, blöjor, lotion, olja mm.
Massa mat handlades också så nu är frysen och kylen fyllda.

J har åkt till sin mamma och pappa med våra täcken, kuddar och lakan.
Hans mamma ska hjälpa oss att tvätta de och de ska bli hur skönt som hellst att kunna lägga sig på rena kuddar.
Visst, de är inte snuskiga men vem gillar inte nytvättat?
Även badrumsmattan och köksmattan ska tvättas så, gud vad härligt! =)

Ska väl ta och bädda sängen snart, titta klart på efterlyst och vänta på att det blir morgondag.
Mamma kommer med skötbordsdelen som hon ställde in i sin garderob så, fick vänta någon extra dag men, vad gör det?
När det kommit hem så skall det in i badrummet, fixas ihop och allting som ska vara där i skall sorteras och fixas.
Blöjor, extrakläder och lite sånt mys.
Bönan, kom ut!

Vad lång tid jag har fnulat på detta inlägg.
Fixat med föräldrapenningen och sånt men nu ska det väl vara klart att läggas upp?
Tror det.

Vi skrivs i morgon mina vänner.
<3

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen

så söt du e!!!

sitter här och kan inte sova. blä! lika bra att va uppe ett tag till så somnar man nog sen.

vi får väl också ta tag i att skruva ihop spjälsängen och lite sånt.

har också funderat på att tvätta täcke o sånt men det tar ju lite tid så får se om jag tar mig i kragen



kram

2010-05-19 @ 23:23:22
URL: http://www.solvanda.nu
Postat av: Anna

Vilken fin mage du har! Det klär dig att vara gravid :)

Vad skönt att han flyttade på dykaren hörru du! Har du sovit gott i natt nu då?

2010-05-20 @ 08:48:33
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Den där Elin & Familj

Mys o köpa minimini blöjor :)

Fats bönan lär ju inte kunna ha de minst blöjorna mer än ett par dar om ens det ;)

2010-05-20 @ 13:49:50
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0