Vilken dag!



Morgon mina vänner.
Jag har bytt kläder och upptäckte efter att de är ganska likt det jag hade igår.
Stört.

Imorse när jag vaknade hade jag ont redan innan jag klev upp.
Ljumskarna hurtade och det gjorde ont ända ner till knäna.
Jag måste aktivera mig ändå, inte kan jag Lina sitta stilla?

Selmisen är ute på balkongen i solen. Självklart kopplad!
Förra sommaren när hon var en liten liten kattbebis så gick hon på kanten och ja, trillade ner.
3 våningar.
Jag höll på att gå sönder men hon klarade sig utan några större skador.
Bara lite skrapsår på nosen och tassen men. Det får verkligen inte hända igen så hon har koppel!

Yes, jag ska väl ta och sätta på en tvättmaskin och sen ta tag i disken.
Känner att jag egentligen har lust med en promenix men jag orkar inte det.
Krafterna måste sparas.

Ha en toppen dag <3

Kommentarer
Postat av: IVF-karusell

Inte långt kvar nu! Hoppas allting går bra!!

2010-05-20 @ 10:45:48
URL: http://www.ivf-karusell.blogspot.com
Postat av: Natalie

Stackars kissen.. Så gjorde min kattunge jag hade också en gång, fast hon landade på bilen som tur var! Hur långt är det kvar tills bönan kikar ut nu? :)

2010-05-20 @ 23:49:06
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0