Har inte glömt bort.

Jag har hållit på att fixa en massa hemma idag.
Vincent har varit med sin pappa i centrum så, jag kunde dammsuga och stissa runt.
Besiktning imorgon ju och jag vill att det ser någorlunda okej ut här hemma.

Annars har inte så mycket hänt idag.
Städat.
Städat.
Strukit.
Inget mer.

Ska städa badrummet ordentligt när Vince har somnat.
Även göra rent fläkten och spisen.
Efter det bör jag vara nöjd.
Tror jag.

Blir väl en promenad imorgon i mina rosa vinterkläder.
Sarah är magsjuk så hon ska inte till öppnaförskolan.
Vi får se vad vi gör.
Iaf blir det en  promenad.

Nu - Städa :)
JAG ÄLSKAR MAT!
(Ja, han har min gamla matstol)

Kommentarer
Postat av: mamma / mormor

Go o glad!

2010-11-29 @ 21:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0