Härliga dag!

Idag har vi varit med mamma/ mormor Monica.
Gått runt uppe i centrum och jag har fått min julklapp/ födelsedagspresent.
Ett par super sköna Gortex skor som jag kan ha ute utan att bli blöt och sen täckbyxor och täckjacka.
Kläderna var i den superfina färgen rosa :)

Åt lunch hemma sen och Vincent fick sitta i matstol för första (riktiga) gången.
Han satt jätte bra och åt så det stod härliga till.
Han åt så pass mycket att en del av den goda maten kom upp på min käre mamma.
Ganska kul.

Jag började fundera vad som hade skett men tydligen var jag lite seg haha.
"Lina, papper!! FOORT!"

Sen har jag börjat packa lite mer.
Vi har ju besiktning på tisdag så tills dess vill jag att en del är nere i kartonger.
Sen när vi ska ha visning också, då vill man ju inte ha alla privata saker framme.
Härligt att det rör på sig.

Nu ska jag fortsätta packa.
Vince vilar och ja, Jimmy är på väg hem från sina föräldrar.

Tack för mina fina presenter mamma och Arne.
Tack <3

Kommentarer
Postat av: mamma / mormor

Tack för en mysig dag. Bytte tröja bums när jag kom hem så nu har jag inga morötter hängandes...

2010-11-26 @ 15:16:43
Postat av: mamma / mormor

Tack för en mysig dag. Bytte tröja bums när jag kom hem så nu har jag inga morötter hängandes...

2010-11-26 @ 15:17:14
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen och Ellen på jorden

hej



så kul att ni äntligen ska flytta! Idag kom jag på att ta stegräknaren är jag gick till ica. Blev 5932 steg. Så jag borde kanske gå ett par till, men det är bra ändå.

Nu sover snoffsan men hon vaknar nog strax. Fick morot hon också idag, poppis.

Ha en jättefin helg!



Kram

2010-11-26 @ 15:23:23
Postat av: Judit

jag behöver också termobrallor. nu är dagarna här i snön även för pruvat bruk (kanske mest nästa vinter... men ändå.. får skylla på alla kommande promenader detta år, haha)

2010-11-26 @ 18:05:52
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0