Hej hej flyttkartong.

Jag skulle kunna packa allting nu.
Genast.
På sekunden.
Fasen vad härlig känsla jag har i kroppen.
Jag tror jag älskar att flytta.
Inte för att jag vill flytta runt jämt men, att få packa ner livet för en stund.
Få stänga igen kartongerna för att sedan öppna dem och börja på ett nytt kapitel.
De gamla livet följer såklart med men man öppnar en ny dörr.
Det gillar jag.

Sovrummet börjar bli rent och fint nu.
Det måste se fint ut för vi har besiktning av lägenheten nästa vecka.
Renlighet är A och O även fast jag fuskat lite efter att Vincent kom.


Annars idag då?
Vi gick till c för jag skulle hämta ut plåsterna men nej, de hade ej kommit.
De kommer imorgon så, blir en promenix då.
Fick dessutom till det så att jag får 2kartonger plåster för 1år men att jag bara behövde betala 60kr för båda.
Annars skulle jag fått 1pkt för 60kr och nästa paket för 500kr.
Orka.
"Ge mig två direkt eftersom att jag fyller 23 snart".
Kungliga jag. Ta- da!

Mer?
Vincent har vilat.
Ätit potatis, blomkål och palsternacka.
Känns som att det var jag som åt kålen för jisses vad jag fiser.

Men men.
Imorgon kommer min mor med flyttkartonger och lite annat smått och gott.
Vi ska till centrum och sen ska hon spendera lite tid med Vincent.


Nu - toaletten och sen fixa lite mer i hemmet.

Kommentarer
Postat av: Tova

Visst ÄR det en härlig känsla att flytta? Börja omfrån början. Nytt fräscht. Ett blankt blad i livet.



Denna gång i januari kommer vi dessutom hyra flytthjälp, gud vad underbart att slippa allt det jobbiga haha.

2010-11-25 @ 16:58:02
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0