KALLT!

Jag och Vincent promenerade till Emilia.

Går i mina egna tankar när 4st rådjur kommer springandes ut ur skogen.
Jaja, tänkte jag och fortsatte gå.
Som en blixt sen jag en hund komma i all världens fart emot oss.
FRUST, PHHHBRRMF, RAAOW.
Måste säga att det var nog den största Dobbermannen jag sett i hela mitt liv.

Snacka om att jag höll på få ett turtelhead - pickaboo!

Ingen ägare?
Fortsätter gå och
Långt borta ser jag en svart prick komma traskandes.
Ja men visst du otroligt duktiga hundägare.

"Han är där borta. Jagar rådjur!" sa jag.
"Jaa, han går inte att ha i koppel. Han stryper nästan sig själv!" sa killen då.

Hmm. Vad sägs om typ lydnadskurs?
Jaja. Nu blev jag inte uppäten men, TÄNK OM?

Nu ska vi äta lite mellis.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Judit

haha vissta borde som sagt inte få ha hund. det är sånna som gör att vi andra som har lydigare hundar inet får ha dem lösa :( prutt!

2010-11-30 @ 16:48:45
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0