SOVER!

Höhö.
Jag sover nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så talangfull Lina - som lyckas blogga i sömnen ;) haha



Vincent har väl säkert bara nån period nu då. kanske tänder på g eller nåt som gör honom lite orolig? Melly har sovit dåligt en vecka nu... Sovit oroligt, vaknat och gråtit på natten. Så brukar hon aldrig göra! Men det går säkert över...hoppas vi :)



Vad roligt att det funkar med maten för Vincent!

Mannagrynsgröt har jag också funderat på!!! Det funkar bra att ge det alltså? Då ska jag också prova... För det är fan så mycket godare än den där gröten som jag ger Melly nu!!!

Har ni testat frukt än?

Hoppas ni får en bra dag.

kram

2010-11-08 @ 09:19:39
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0