Dagen med det överhängande mörka molnet.

Det mörka molnet var väl över mig hela dagen.
Tårarna har varit nära hela dagen men nej, jag är stark.
Jag kan gråta en annan dag.
En dag när jag är själv.

Idag har Vincent och jag varit på mitt jobb och hälsat på.
Vincent fick vara med i samlingen och oj vad han skrattade och hade jätte kul.
Jag älskar dig.
Barnen tittade på Vincent och undrade en massa om "bebisen".
Saknar mina barn på dagis alltså. Saknar deras sätt att inte bry sig så mycket. Deras spontana frågor.

Vi har även promenerat idag.
Det tillhör ju våra dagar nu för tiden.

Fotograferat lite idag med med, lägger in alla bilder en annan dag.
Rätt trött.
Seg.
Nedstämd.

Äh, det går nog över.
Nu ska jag läsa tidningen och sen lägga mig i sängen och kika lite på min älskade son.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Micaela

<3<3<3

2010-10-06 @ 21:51:58
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0