Goder morgon.

Natten har varit bra som alltid.
Vincent väckte mig 07:00 med att prata HÖGT med sin mobil som hänger ovanför sängen.
Ingen ide att somna om så, upp 07:30.

Idag så ska jag promenera.
Promenera, promenera och promenera.
Fettet ska väck.
15kg here I come. Iof inte nu, senare.

Sen ska vi storhandla ikväll.
Storhandla med stora bokstäver.
Igår tex. Vi åt bacon och lasagneplattor haha. Sjukt!
Har verkligen ingenting här hemma så vi måste verkligen handla.
J får vara hemma med Vincent så åker jag med Sarah.
Sist vi handlade tog det 1timme så. Rekord idag?


Nu ska jag styra till barret, tjecka bissingarna och kolla när tricken går haha.


Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Micaela

du har bott i förorten förlänge nu linilull, kom tillbaka till söder!hur går det med lägenhetsjakten?

Såg att du ringde, men när jag svara dog luren, nu hittar jag inte laddaren.<3

2010-10-01 @ 14:21:35
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0