Hmm?

Första gången jag fått en nedsättande kommentar i min blogg.

"Stackars dig! Varför sprider du lögner? Tycker du att du är intressantare person med din nedsättande sätt att uttrycka dig? Titta dig i spegeln? Tycker du verkligen vad du ser där?"

Jag skrev ett inlägg om 179ans buss för länge sen och först nu får jag en komentar.
Nej jag tycker inte att jag är en intressantare person men jag har all rätt att skriva vad jag tycker.
Yttrandefrihet.

Men nog om det.
Idag var vi i centrum och köpte en bok till Lowisa som ska döpas imorgon.
Köpte även lite näsdroppar och sånt ifall Vincent skulle bli mer snorig.

Hmm jo.
Jag mailade till Vällingby City och påpekade om amningsrummet och hur jag och många andra upplever det.
Att det inte är kul att amma i ett rum som stinker bajs osv.
De ringde upp och tyckte att mitt mail var bra, att de ska förändra lite framtills att de ska bygga om.
Deras planer är att göra större amningsrum och sånt som vi mammor kan behöva.
Positivt.

Pling plong.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Nolifer den där Patricia, kolla IP-adressen, säkert någon som bor i Tenska, Kista, Rinkeby ;)

Bra gjort att maila v-by C!Nu e du en riktig sån där "ta-tag-i-saker-i-detta-jävla-samhälle-morsa"=)

2010-10-15 @ 16:12:49
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0