Jag vet inte alltså.

Jag börjar känna mig sjuk.
Vincent är fortfarande gräsligt snorig och ja, tänderna som börjar komma underlättar inte situationen.

Imorgon skulle jag egentligen haft besök av två gamla klasskompisar och den enas dotter som jag aldrig träffat.
Men jag orkar inte.
Först är det Vincent och hans snor, sen är det min egna dåsighet och sen är det psykiskt.

Jag vill inte visa hur vi bor för vi ska flytta snart, förhoppningsvis.
Jag vill inte visa hur vi bor för det har hänt så jävla mycket här att det ger en ångest.
Att jag tänker på allt som hänt här ger mig inte direkt lust att visa upp vår lägenhet.
Grav nr 1, Emilia, Vincent - hunden, alla veckorna efter det.
Allt negativ.
Usch nej.
Skrev ett inlägg för länge sen om känslan att komma in i vår lägenhet.
Visst är den bättre nu för lille prinsen faktiskt är här men, det dåliga väger över ibland.
Segt.

Nu ska jag äta middag och sen bada med vår lilla fis.
Min rygg värker?
God natt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjenixen.

Hur är det med er? Är ni fortfarande sjuklingar??? Stackarslillfisen som är så snorig då :( Hoppas ni mår bättre snart.

Har det ploppat upp någon tand redan eller hur går det? Här verkar det vara på g. Melly är gnälligare än vanligt och dregglar och tuggar på ALLT. Hon försöker få in nappen på tvären så att hon kan tugga på plasten... Så vi får väl se om det dyker upp en liten gadd snart!

Hoppas ni får en bra dag.

Krama

2010-10-27 @ 11:37:19
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0