Olust.

Finns ingen lust till något känns det som.
Jag vill bara gräva ner mig i sängen med Vincent och mysa oss igenom dagen.

Vad ska ni göra idag?
Jag och Vincent ska iaf åka ner till Jimmys föräldrar och hälsa på dem och valparna.
Kameran är med!

Sen ska vi väl åka hem till Vällingby.
Om jag har lust.
Vilket jag inte har alls.
Orkar liksom inte känna mig som en jävla hemmafru hela tiden.
Saker att göra, tider att boka, tvätt att tvätta.
Aldrig i hela mitt liv har jag känt mig så ouppskattad som jag gör nu. Det suger skit.
Visst, jag vill inte leva själv men alla förhållanden behöver en paus, iaf om man levt på varandra i snart tre år.
Och på varandra menar jag - PÅ varandra.
Typ no air.

Jaja, jag ska väl se positivt men jag kan inte.
Hur som hellst, bara Vincent mår bra så är allting okej.
Han är prio 1.
Han är mitt allt.
Han är just nu den jag lever för! :)


Ha en bra dag.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Den där Elin

Pauser is the shit! Ibland är det bara ordet PAUS som behöver komma ut och ta över hela rummet ett tag. Sen blir det bra igen =)

2010-10-08 @ 21:19:39
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0