Seriöst.

Älsklingen i sin nya vintermössa :)



Långa promenader har gett mig kraft.
Kraft att orka se lite ljusare på framtiden.
Framtiden som betyder en fitttttare kropp.

(Varför jag skrev med flera t´n är för att min
pappas data låser sidor som innehåller orena ord haha.)


Annars då?
Naglarna är svartmålade.
Vincents kläder är tvättade.
Han sover så gott den lille fisen.
Jag ska nog ta en dusch, håret måste tvättas.
Blir nog en kvällsfika snart. Måste äta och dricka nu eftersom jag lever ett sundare liv med promenader haha.


Snart börjar en ny vecka.
En vecka med MASSOR att göra.
Måndag - Stan.
Tisdag - Öppnaförskolan/ lunch hos Sarah/ promenad.
Onsdag - Väga Vincent på bvc och sen fika hos en av mammorna från föräldragruppen.
Torsdag - Till södertälje.
Fredag - Hmm, promenad!
Lördag - Till skarpan och fira Arnis.

Nu, kväller <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0