Lite allt möjligt.

Idag har vi varit hemma hos en av mammorna i föräldragruppen.
Fikat gott och pratat en massa.
Det är verkligen uppskattat att göra annat. Att slippa sitta hemma, slippa umgås med min bästa vän hela tiden.
NEJ, jag menar inte så utan, det jag menar är att när vi umgås för mycket så kan det sluta i att vi inte hörs på typ 1månad och så vill jag inte ha det.
Jag älskar min bästa vän och hon står mig verkligen närmst av alla men, vi behöver träffa andra också.
Det bästa är att båda håller med om det :)
Visst, vi pratar med varandra i telefon kanske 3ggr om dagen plus att vi smsas men det är ju inte samma sak som att ses.

Vad mer då?
Jag tror jag ska göra en tröja där det står barnvagnshatare på.
Inte för att jag själv hatar barnvagnar men vad fan, alla andra verkar göra det.
Sarah och jag sprang på en tjej inne på mataffären i Blackeberg och hon himmlade med ögonen och suckade bara för att Sarah ställde ifrån sig vagnen bakom mig.
Efter affären gick vi vidare in på blomsteraffären och då kom hon där också.
Gick mot Sarahs hem och jaha, där kom hon igen.
Sneglade lite sådär och hon trodde verkligen att hon var ngt.
Sarah sätter upp L´et i pannan och utbrister Loser. Haha. Så kul!


Hmm. Inget mer vettigt att skriva.
Vincent sover och jag ska väl lägga mig snart.
Eller? Nej, jag ska titta på Berg flyttar in först.

Imorgon så ska vi inte göra ngt speciellt.
Kanske (läs: vi ska) ta en promenad och sen ska jag väl störa mig lite extra på alla idioter på lägenhetsbyte.se.
Vad är problemet? Baah!

God natt.



Kommentarer
Postat av: Tova

Hihi, förstår precis vad du menar... även om det är härligt att umgås med sina nära vänner så vill manm ju hinna längta mellan gångerna också ;) är på nåt sätt en del av glädjen!

kramar

2010-10-02 @ 16:42:43
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0