Måndag förmiddag och jag är själv.

Jimmy tog Vincent på en promenad, själva - för första gången.
"Ha mössan", "ta av mössan inne", "filten på", "han vill ha dinglisen", "gå över på övergångsställena".
Är det bara jag som är sådan eller är alla mammor likadana?

Det är inte så att jag inte litar på Jimmy, han är trotts allt Vincents pappa men, jag blir nojjig när jag inte är med.
Visst, jag måste inse att jag inte alltid kan vara med överallt men jag önskar.
Jag önskar att jag kunde vara vid Vincents sida jämt och för evigt.
Han skulle nog tröttna stenhårt på mig om jag följde med överallt men, egentligen så är jag med överallt, i hans hjärta.

Jag älskar den där lilla ungen så otroligt mycket.
Han är den jag värdesätter högst och inget ont får hända honom.
Mitt hjärta skulle bokstavligt slitas ur min kropp om något hände.
Kanske därför jag vill ha kontroll.
Men nej, kontrollfreak är jag inte.

"Jimmy, får jag be om att du skickar ett sms när ni är borta?"
Haha, jag är knäpp.

Snart kommer Sarah hit iaf och tar en kopp kaffe med mig.
Då kan jag snacka lite med mitt gudbarn också utan att känna skuld att jag inte pratar med Vincent :).

Annars då?
Lägenheten är städad för vi ska nämligen ha besök ikväll.
Besök av en lägenhetsspekulant - WOHOO!
Hoppas att han är intresserad av vår lägenhet för isf kanske vi kan flytta snart.
Peppar Peppar.

Nu ska jag plocka undan lite mer.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Nikolina - mamma till Ellinore <3

Ja dom var snygga! Skulle vilja ha ett par när man ändå ska inte iväg o göra något speciellt o så. Lite jobbigt med linser då man ofta sover middag och sen när man vaknar svider det typ i hela ögonen! :p



Jodå, det är bara bra! Vill också flytta! var på en visning idag så får hålla tummarna nu.. hoppas för er med :) Vill ni bo större eller bara flytta till ett annat område?? Kram

2010-09-27 @ 15:58:36
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Den där Elin

ALLA är så hahahaha! Kan komma på mig själv fortfarande 'ta på galonisarna adde' HAhahahaaa

2010-09-27 @ 19:19:57
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0