Sorry.

Varit dålig på att sitta vid dator på senaste dagarna.
Vi mår bättre men jag är fortfarande otroligt förkyld och seg.
Försökt att hålla igång ändå men det är verkligen inte lätt.


JO VET NI!?
Vincent har hållit huvudet uppe nu när han legat på en filt på golvet.
Han har inte orkat det tidigare pga att all vetenskap som han har i huvudet har gjort det otroligt tungt! :)
Men nu ni, nu kan han.
Älskade lilla fis.


Hämtat mina nya glasögon har jag också gjort.
Förtidsröstat.
Varit på Hamburgebörs och ätit god mat och sett Joe Labero med sambon.
Mormor Monica var barnvakt och Vincent som är kolugn somnade efter 160ml tuttmjölk på flaska 19:30.
Sen ... inget mer tror jag.
Vi försöker hitta ny bostad - lägenhetsbyte.se

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0