Borta bra men hemma bäst.

Vi har varit hos Jimmys päron.
Vincent har klappat hundarna, tittat på dem och försökt att nypa dem.
Otroligt sköna dagar alltså.
Sovit gott har jag också gjort. Som en stock!

Idag kom Artur (deras katt) hem med något i munnen och jag upptäckte att det var en råtta.
Han och råttan blev utjagade och vi stängde dörren. Usch. Orka få in den alltså.
Bakterier?
Jag gick ut och kikade en stund senare och då hade katten nästan satt i sig hela råttan.
EUW!

Väl hemma iaf så åt vi middag och bara var.
Skönt att vara hemma med alla våra saker.
Ändå så måste jag säga att jag trivs när jag är borta. Man har inte lika mycket måsten som hemma.

Aja, nu är det reprisen på biggan.
Imorgon blir det kalas för min härliga barndomskompis Emelie.
Ska bli otroligt roligt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0