Härliga dag!

Igår var vi och åt middag hos min moder.
Lika trevligt som vanligt.
Och gott.
Idag så har jag varit med Gunilla på den nya kollonilotten.
Rensa, rensa, rensa.
Så fint väder det var alltså. Helt otroligt skönt.
Vincent var hemma med sin pappa så jag fick ca 4timmar egentid.
Att bara gräva, fixa och faktiskt tänka på mig själv gav mig ny energi.
Jag är glad att jag har möjligheten att dra mig undan ner till kollonin.
Och tänk er när Vincent kan gå och plocka bär själv. Hur mysigt är inte det? :)
Efter kollonibesöket så gick jag hem, åt lunch och umgicks med mina killar.
Jag och Vincent klädde på oss och gick ut efter ett tag.
Mötte min moder och gick till parken.
OH DU HÄRLIGA VÄDER!

Vincent gungade, åkte rutschkana och kröp runt i sanden.
Vi tittade på getterna och kaninerna och sedan tog vi en promenix i skogen.
Skönt!
Gick hem till mamma, åt middag och drack kaffe.
Förbi min far på hemvägen och vi bestämde att det blir någon timme på kollonin på torsdag.
Lovely!





Och vet ni?
Man får fräknar av att vara ute. Om man heter Lina dvs :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

MEn ulla! Va fin bild!Ta en till sån men så man ser ögonen människa!

2011-04-18 @ 21:02:19
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: mamma / mormor

Sommarbarn :-)

2011-04-18 @ 21:04:58
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen och Ellen på jorden

vilken härlig dag ni haft!!!



en sån go kille!!



kram

2011-04-18 @ 21:32:04
Postat av: Den där Elin

jag får också freeknar (:

2011-04-19 @ 22:44:36
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0