Härliga dagar!

Igår var vi på kalas hos min barndomskompis Emelie.
Hon som tagit över katten.
Otroligt gott fika, gott sällskap och mycket kul var det!
Åkte till J´s jobb och åt middag.
Vincent somnade i vagnen och vi sov kvar.
Somnade 20:15. Jag alltså.
Hur skönt som hellst.
Klev upp och åt en jätte god frukost och därefter tittade vi lite på barnprogram.
Åkte hem och åt lunch och sedan gick vi till mamma och Arne.
Fika på baksidan och promenad till Söderbysjön.
Förbi pappa på hemvägen och där fick jag en jacka som Gunilla inte ville ha.
Tack!
Kom hem, åt middag och sen fick Vincent måla.
Det är verkligen roligt när han kladdar för glatta livet.
Badet efter var välbehövligt.
Nu sitter jag här. Trött och hungrig.
Maten står på spisen och värms.
Mamma har lagat.
Bilder på målar/kladd killen kommer snart! :)
Tjing.
Och så är datan jobbig igen. Knappt mellanrum!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Åh sov ni på hotell?!Lyx!

2011-04-10 @ 23:10:42
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0