Idag!

Vi gick upp senare än vanligt, vaknade 06:30 för att vara exakt!
Åt frukost och tog sen en promenad med Annelie.
Därifrån gick vi hem, hämtade pantburkar, pantade och gick till min moder.
Storhandling stod på schemat!

Handlade som bara den kan jag säga.
Enda jag kommeräta är middagar för jag ska börja köra Naturdiet nu.
Ja, jag vet vad ni tänker MEN, jag kommer äta middag.
Och promenera.
Är så jävla trött på fetman alltså.
Jag pallar inte!

Hem, upp med alla saker och in med allt i kyl respektive frys.
Hem till mamma igen för att dricka kaffe och hämta sonen.
Solade lite på baksidan och sedan fick Vincent middag.
Promenix hem.
Eller aa, promenix till bussen.
Ville inte att Vincent skulle somna på vägen hem så vi tog farbror röd.

Nu är vi hemma. Vincent sover och jag har pluggat.
Jimmy sover också.
Jag ska väl passa på att äta nu innan imorgon.
Jag som älskar mat haha.
Och socker.
Och allt onyttigt.
Bajs.

Tjing.



Kommentarer
Postat av: J

Tåmma Dosa!

2011-04-20 @ 02:36:44
Postat av: milena malmros

Vilket söt liten plutt :)

2011-04-20 @ 03:20:09
URL: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0