Ja alltså, nu är jag tillbaka!

Det har varit en tuff period för familjen AA.
Vi har varit sjuka och ännu mera sjuka.
Bajs hit och spya dit.
Ont i huvudet här, dåliga i magen där.
Jag kan inte säga annat än, fy fan vad dåligt vi har mått!
(Kan väl hålla tummen att jag förlorat något kilo på det som kommit upp! haha)
Nu mår vi tre bra förutom att Vincent är en aning lös i magen.
Känns ganska standard nu för tiden.
Kan ju vara snorbajs också.
Äh, han är frisk.
Jag med.
Jimmy med.
Vi ska iaf hålla oss från allt vad kompisar och barn heter denna vecka.
Iaf små kompisar.
Allt för att hålla oss friska.
Dock kommer nog Emilia och Meja på en promenad i morgon men, då är vi ju ute :)
Mer då?
- Jag sitter vid datorn just nu för att jag ska börja läsa kursen Etik och Livsfrågor.
Är en vecka efter alla andra nu men förra kursen gick ju bra ändåäven fast jag började senare så. Kanske tur att börja sent?
Synd bara att jag inte känner mig rå taggad.
Det kommer kanske.
- Funderar på att byta ut frukost och lunch med naturdiet.
Jag vet att det fungerar och i kombination med mina promenader kan det faktiskt gå bra.
Måste få bort bukfetman.
Det är katastrof.
Annars bokar jag tid för ett litet ingrepp.
Naturdiet, ingrepp.
Ingrepp, naturdiet.
Ni märker själva vart bollen hamnar? Ekonomiskt sett också.
- Vincent skakar på huvudet nu för tiden.
"Nej" skaket. Han gör det jämt så han har inte kommit på att det betyder nej.
- Han har även fått dagisplats. Och snart ska han fylla 1år. Han gillar att sitta på sin BobbyCar och brumma med munnen. "BBBBRRRRRRRRR".
- Jag planterar för fullt här hemma.
Solrosor, luktärtor, persilja, basilika, rosmarin, tomater, paprika, citronmeliss, gräslök.
Det är härligt att få saker att växa höhö.
Ne men det är sant. Det är roligt att se att man kan få en stor planta av ett litet litet frö.
Sen då?
Nej, ingenting mer för närvarande.
Glöm inte: Me Love U.

Och så får vi inte glömma bajsdatan eller vad det är som inte vill göra mellanrum.
STÖRT.

Kommentarer
Postat av: J

Familjen Anonyma Alkoholister?

2011-04-05 @ 23:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0