Plantering av graven.

Idag har jag varit på kollonilotten med pappa i ca 2,5timme.
As skönt att bara fixa och dona!

Gick till min moder efter och där möttes jag av en sovandes Vincent och en kopp kaffe :).
Vi var där en stund och jag passade på att sola lite på baksidan.
Lovely väder.

Åkte till Emilia och planterade efter.
Vita små blommor och en gul ranunkel.
Breve de vita blommorna och den vita lyktan satte vi ett vitt hjärta på en pinne.
Breve den gula blomman satte vi en gul fjäril.
Ska sätta in bild senare, lovar.

Vincent kröp runt breve Emilias grav och efter en stund kröp han upp på hennes sten.
Bankade lite.
Kände lite på hennes blommor.
Pratade.
Jag blir glad men ändå så ledsen.
Där kryper vår son på vår dotters gravsten.
Blä.
Jag älskar dem båda iaf! Oerhört!

Hem igen och J´s päron kom och hälsade på.
Tudor var med :)

Tack mamma för idag!

Kommentarer
Postat av: mamma / mormor

Tack själva för en underbar dag!

2011-04-22 @ 11:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0