VERKLIGEN VÅR.


Vår på kollonilotten.
Jag älskar det.





Kommentarer
Postat av: mamma / mormor

Härligt!!

2011-04-28 @ 09:01:47
Postat av: Anonym

så mysigt! dom e bara för goa nu ungarna. man får så mycket respons.

men... jag e verklgen i en svacka nu.börjar närma sig Alfreds 2 års dag och det känns tungt.

vet att du också hade det jobbigare än vanligt när Emilia hade sin födelsedag. Orättvist, sorgligt....

det är ändå "tur" att vi har små syskonen, gör det iallafall lite lättare.

kram på er

jag har förresten satt potatis i spannar, bara 4 som jag fick av min far och så har vi fixat pallkragar som jag planterat sallad bönor socker ärtor o så ska jag sätta lök idag. så får vi se om det blir nått. potatisen börjar titta upp lite :)

kram

2011-04-28 @ 13:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0