Vi är bud.

Vi har gått med cola och tidning till mamma och A.
De är fortfarande sjuka.

Sen har jag och Vincent tagit en sväng till farsta.
Köpte 3par byxor åt han, solglasögon till mig samt 2nya fingerfärger.
Vi ska väl förhoppningsvis påskpyssla lite så, till det behöver man färg :).

Vi har tagit en promenad också och tittat på getterna.
Satte oss på en bänk i solen och bara mös en stund.
Jag gillar verkligen att solen har börjat att värma alltså, nu vill jag inte ha mer kyla!

Väl här hemma har sonen testat sin mamma till max.
Skrikit och haft sig.
Mitt huvud har gått på högvarv och jag ringde min mamma och fällde några tårar.
Dock blev han gladare när han fick krypa runt på golvet utan blöja.
Och kissa och bajsa på golvet.
Det var mycket kul kan jag säga haha. Tackar för hårda magar! För hans mage är hård nu?

Nu sover han iaf för natten och jag skall ta och plugga lite.
Kanske fika lite.
Kanske dricka en kopp kaffe?
Väcka Jimmy ska jag väl också göra då han skall hinna duscha och så innan han åker till sitt arbete.
Hoppas ni har haft en bra dag! :)

Btw 1: Imorgon blir det Södertälje för mig och Vincent, ska bli otroligt kul faktiskt.
Och skönt att komma bort lite. Promenera med hundarna. Mysa lite.

Btw 2: Micaela. Jag är glad för er skull, äntligen!

Kommentarer
Postat av: mamma / mormor

Tack för denna service! Det är lika bra du vänjer dig för vi blir bara äldre och äldre ;-)

2011-04-06 @ 19:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0